FANDOM

Wrath

Pet

Przynależność Dante
Gatunek Homunculus
Umiejętność Korzystanie z Alchemii
Zmiana ciała w dowolną materię
Broń Alchemia
Ciało
Cel Znaleźć nową matkę
Wyjątkowa cecha Wytrąca go z równowagi płacz dziecka

Wrath - w anime z 2003 roku jest to transmutacja dziecka Izumi Curtis. Może on korzystać z alchemii, dzięki utraconym kończynom Ed'a. Ginie podczas walki z Gluttony (film). W anime z 2009 roku Wrath to King Bradley.

Wygląd Edytuj

Wrath to młody chłopiec o długich, morsko zielonych włosach i fioletowych oczach. Większość jego skóry ma blady odcień, zaś wyjątkiem są prawe ramię i lewa noga.

Osobowość Edytuj

Gdy stracił pamięć Wrath był niewinnym, pogodnym chłopcem, łatwo się przywiązującym do ludzi. Natomiast po odzyskaniu wspomnień ukazuje się jako bezwzględna, okrutna osoba, czerpiąca radość z cierpienia innych.

Jego piętą achillesową jest to, że łatwo go wyprowadzić z równowagi, często wpada w niekontrolowany szał i kieruje nim gniew. Stąd jego przydomek (Wrath=Gniew). Szczególnie rozdrażnia go płacz dziecka.

Historia Edytuj

Wrath narodził się w wyniku transmutacji dziecka Izumi Curtis. Gdy kobieta zauważa, że niemowlak nie przypomina człowieka, oddaje go Bramie Prawdy. Dziecko dorasta wewnątrz bramy, aż któregoś dnia udaje mu się odebrać Edowi rękę i nogę, co było karą za próbę przeprowadzenia ludzkiej transmutacji.

Po pewnym czasie udaje mu się wyjść z wrót i przedostać do świata ludzi, w wyniku czego traci pamięć. Przypadkowo odnajdują go Izumi Curtis oraz bracia Elric, na wyspie, na której niegdyś przechodzili trening. Zabierają chłopca i przygarniają. Na samym początku dziwi ich fakt, że prawa ręka i lewa noga Warth'a różni się od pozostałych kończyn. Bohaterów dziwi również fakt, że ich tajemniczy gość bez problemu włada alchemią i to bez rysowania kręgów(był to jedyny homunculus potrafiący w ogóle korzystać z alchemii). Zmieszany i przytłoczony podejrzeniami Warth ucieka z domu Curtisów. Jego śladem podążają jednak inne homunculusy. Spotyka Envy'ego, który daje mu do spożycia czerwone kamienie, wyniku czego ten odzyskuje pamięć. Przyłącza się do homunculusów, poprzysięga odebranie reszty kończyn Ed'a.

Umiejętności Edytuj

Jako homunculus jest wyjątkowo wytrzymały. Potrafi, jak każdy przedstawiciel swojego gatunku, min. przeżyć strzał w głowę oraz regenerować zniszczone części ciała. Dodatkowo jest w stanie używać alchemii bez rysowania kręgów. Jest biegły w tej dziedzinie do tego stopnia, że potrafił np. transmutować się z łóżkiem czy innym homunculusem

Ciekawostki Edytuj

  • Jako jedyny homunculus potrafi używać alchemii
  • Po utracie kończyn Ed'a otrzymuje automaile od Winry Rockbell
  • Występuje tylko w anime z roku 2003
  • W serii z roku 2009 przydomek Wrath otrzymuje King Bradley, z kolei w serii z roku 2003 pseudonim Bradley'a to Pride.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki