FANDOM

Sloth

Sloth

Przynależność Ojciec, Pride
Data utworzenia Ok. 150 lat
Miejsce utworzenia Amestris
Wiek 150 lat
Twórca Ojciec
Gatunek Homunculus
Zawód Kopacz tuneli
Umiejętność Super siła
Super szybkość
Super wytrzymałość
Broń Łańcuchy
Cel Skończyć "udrękę"
Iść spać
Anime Epizod #14 (2009)
Manga Rozdział #34
Głos aktora Angielskiego Patrick Seitz
Głos aktora Japońskiego Fumihiko Tachiki

Sloth (スロウス, Surōsu) - jest trzecim najmłodszym Homunculusem, którego stworzył Ojciec. Jest to inny homunculus, niż Sloth z anime roku 2003.

Wygląd Edytuj

Jest dużym mężczyzną o głupkowatym wyrazie twarzy. Na głowie ma czarny czepek, zakrywający oczy, spod którego wystają czarne włosy. Jedno oko ma zakryte przez tatuaż, drugie jest małe i pozbawione źrenicy czy tęczówki. Ma szeroki nos i ostre zęby. Ubrany jest w robocze spodnie na szelkach. Na nadgarstkach ma metalowe bransolety z łańcuchami.

Charakter Edytuj

Jest niesamowicie leniwy, ciągle chce mu się spać. Nie chce mu się nawet żyć czy umierać, uważa to za "upierdliwe". Mimo to sumiennie wykonuje swoją pracę, którą jest kopanie tuneli, nie przerywa jej, jednak kiedy skończy od razu idzie spać. Podobnie gdy otrzymał zadanie zabicia generał Armstrong, mimo że mu się nie chciało użył całej swojej mocy aby wykonać pracę.

Historia Edytuj

Fabuła Edytuj

Anime 2003 Edytuj

Anime 2009 i manga Edytuj

Umiejętności Edytuj

Jego podstawowe umiejętności to niesamowita siła, prędkość oraz wytrzymałość. Gołymi rękami jest w stanie niszczyć kamienie, dzięki czemu może kopać tunele. Wszelkie pociski odbijają się od niego, jedynie ciężka artyleria może go zadrasnąć. Ma jeden słaby punkt - głowę, która jest miękka jak u każdego. Jest także nieprawdopodobnie szybki, ledwie można go dojrzeć. Swojej prędkości nie stosuje jednak zbyt często, gdyż uważa to za męczące. Alex Armstrong twierdzi, że Sloth nie może zapanować nad tą szybkością, dlatego nie może zmienić kierunku podczas biegu, co skutkuje tym, że często nie trafia w przeciwnika. Gdy mu się to uda powoduje ogromne obrażenia.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki