FANDOM

Scar

Scar

Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Miejsce urodzenia Ishval
Wiek Nieznany
Rodzina Matka (Nie Żyje)
Ojciec (Nie Żyje)
Starszy brat (Nie Żyje)
Przynależność Uchodźcy z Ishvalu
Gatunek Człowiek
Zawód Mnich
Zabójca Państwowych Alchemików
Umiejętność Alchemia
Broń Alchemiczne Ramię
Cel Zabicie Państwowych Alchemików
Wyjątkowa cecha Blizna w kształcie "X" na twarzy
Anime Epizod #7 (2003)
Epizod #4 (2009)
Manga Rozdział #5
Głos aktora Angielskiego Dameon Clarke (2003)
J. Michael Tatum ( 2009)
Głos aktora Japońskiego Ryōtarō Okiayu (2003)
Kenta Miyake (2009)

Scar (スカー, Suka)- Ishvalczyk. Jest on bezimiennym seryjnym mordercą Państwowych Alchemików nazwanym Scarem.

WyglądEdytuj

Jako Ishvaldczyk posiada ciemną karnację oraz czerwone tęczówki jak reszta jego ludu. Jest wysokim i dobrze zbudowanym mężczyzną, oraz ma ogolone włosy po bokach i z tyłu, a na środku są srebrne. Na twarzy ma bliznę w kształcie litery "X", zawsze nosi okulary by ukryć kolor swoich oczu. W mandze przedstawiony został jako mniej więcej trzydziestoletni mężczyzna a w serii z 2003 jest jakieś dziesięć lat młodszy. Nosi kurtkę koloru złotego i spodnie z białym krzyżem na lewej nogawce.

OsobowośćEdytuj

Scar jest zamyślonym człowiekiem, całkowicie pochłoniętym przez nienawiść do Państwowych Alchemików, którzy zniszczyli jego ojczyznę. Wiedząc, że działa wbrew swojej religii, kształtuje się na kata, który wykonuje boską karę. Nawet w środku swojej krwawej zemsty jest skłonny okazywać współczucie wobec innych, honorować ostatnie prośby bądź pozwala pomodlić się przed śmiercią. Scar sympatyzuje z tymi, którzy troszczą się o swoich bliskich i szuka tych, którzy stracili swoje miejsce w świecie. Mimo dość twardej i okrutnej osobowości ma słabość do uroczych zwierzątek tak samo jak Alphonse Elric. Wydaje się przyciągać do siebie dzieci jako zwolenników oraz został uratowany przez dziecko więcej niż raz.

UmiejętnościEdytuj

Jako były wojownik z Ishvalu, jest dość biegły w walce wręcz. Jest silny, wytrzymały oraz niezwykle zwinny. Dowodem jego umiejętności jest to, że udało mu się zabić dziesięciu Państwowych Alchemików (w tym Basque Granda, który został okrzyknięty specjalistą walki) i był w stanie wytrzymać walki z Braćmi Elric oraz Alexem Armstrongiem. Jest także w stanie zabić nieludzkie bestie takie jak Chimera bądź Homunculus. W walce potrafi natychmiastowo zidentyfikować i ocenić słabości jego przeciwników.

"Alchemia Destrukcji"Edytuj

Okręg Transmutacyjny Scara

Okręg Transmutacyjny na ręce Scara

Najbardziej niebezpieczną bronią Scara jest jego prawa ręka, która jest w stanie zniszczyć wszystko z czym wejdzie w kontakt. Do tego używa dziwnego Kręgu Transmutacyjnego, który ma na niej wytatuowany. Dzięki tej ręce może zrozumieć istotę danej alchemii, a nie może zniszczyć czegoś czego nie rozumie. Do zabijania swoich ofiar wykorzystywał niszczenie wewnętrznego systemu (w mandze były to organy wewnętrzne a w serii z 2003 szczególnie był to mózg). Pochodzenie oznaczenia na ręce Scara różnią się nieco między manga i serią z 2003, ale w obu było pierwotnie to prawe ramię jego starszego brata, przeniesione w trybie pilnym w ciągu wojny domowej w Ishvalu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki