FANDOM

Russel Tringham

Russel.jpg

Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Data urodzenia 1900
Miejsce urodzenia Xenotime, Amestris
Wiek 14-15
Rodzina Fletcher Tringham (Brat)
Nash Tringham (Ojciec, nie żyje)
Przynależność Mugear (Przełożony), Belsio (przyjaciel rodziny, pracodawca)
Gatunek Człowiek
Zawód Alchemik
Umiejętność Alchemia, znajomość roślin, wytwarzanie czerwonej wody
Broń Alchemia
Cel Kontynuacja badań ojca.
Opieka nad młodszym bratem.
Anime Epizod #11 (2003)
Manga Nowelka "The Land of Sand"
Głos aktora Angielskiego Justin Cook
Głos aktora Japońskiego Okano Kousuke

Russel Tringham (ラッセル・トリンガム, Rasseru Turingamu) jest alchemikiem mieszkającym w Xenotime. Razem z młodszym bratem pracował dla Mugeara aby móc kontynuować badania nad metodą otrzymywania czerwonej wody którą opracował jego ojciec. Używał nazwiska najmłodszego Państwowego Alchemika czyli Edwarda. On i Fletcher byli nazywani "Fałszywymi Braćmi Elric".

WyglądEdytuj

Russel ma krótkie blond włosy oraz fiołkowe oczy. Grzywka opada mu na jedno oko. Jest wysoki (co rzecz jasna drażni Eda). Ubiera się w proste czarne spodnie na szelkach oraz białą koszulę.

OsobowośćEdytuj

Jest uparty i zuchwały. Trzyma się swoich postanowień i wytrwale dąży do celu. Niestety czasami nie potrafi przestać nawet kiedy skutki jego działań mogą szkodzić wielu ludziom. Jest również bardzo troskliwy dla Fletchera. Postanawia, że będzie dla niego lepszym bratem.

FabułaEdytuj

Manga i Anime 2003Edytuj

Russel postanawia użyć nazwiska Edwarda aby zatrudnić się u Mugeara który kontrolował badania nad Czerwoną Wodą autorstwa jego zmarłego ojca - Nasha Tringhama. Kiedy do miasta przybywa Ed, jest oburzony, że Russel wykorzystuje jego imie i tytuł alchemika, aby zrealizować plan odnowienia przemysłu złotniczego w Xenotime (warto zauważyć, że transmutacja złota jest nielegalna w Amestris). Prawdziwy Stalowy Alchemik próbuje go powstrzymać jednak początkowo bez efektów. Niedługo potem wychodzi na jaw, że badania nad Czerwoną Wodą są szkodliwe dla mieszkańców Xenotime i są przyczyną panującej tam epidemii. Russel odkrywa także, że to Mugear jest odpowiedzialny za śmierć jego ojca i przy kolejnym spotkaniu postanawia działać razem z Prawdziwymi Braćmi Elric. Ostatecznie niszczą źródło toksycznej wody oraz pokonują Mugeara. Decyduje się wykorzystać swoje zdolnośći i pomagać w sadzie pana Belsio.

Pod koniec serii, razem z Fletcherem, przybywa do Centralnego Miasta aby przekazać notatki swego ojca Edowi. Dzięki nim dostają się do opuszczonej katedry a Ed wkracza do podziemii znajdujących się pod miastem.

UmiejętnościEdytuj

Jest dość zdolny jak na swój wiek, chociaż i tak nie może się równać z Prawdziwym Edwardem. Prowadził badania nad Czerwoną Wodą i metodą otrzymywania Czerwonego Kamienia opracowaną przez jego ojca. Posiada obszerną wiedzę botaniczną.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest nazywany "Fałszywym Edwardem Elric'kiem".
  • Jest wyższy od Eda mimo tego, że o rok młodszy.
  • Z rozmowy Ala i Fletchera wynika, że on i Ed bardzo się różnią.
  • Nash Tringham również opuścił rodzinę ale w przeciwieństwie do Eda Russel nie nienawidzi ojca.
  • On i Fletcher podarowali Edowi i Alowi kosz cytryn. Znajdował się w nim list do Eda w którym Russel podziękował mu za pomoc oraz obiecał, że będzie lepszym bratem dla Fletchera.
  • Mimo tego, że dostał nauczkę po tym jak używał nazwiska Stalowego Alchemika to jakiś czas później, po przybyciu do Centrali, zrobił to ponownie aby kupić książkę w księgarni dla alchemików.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki