FANDOM

Miles

Miles3

Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Ranga Major
Miejsce urodzenia Ishval
Przynależność Armia Amestris
Fort Briggs
Gatunek Człowiek
Zawód Żołnierz
Anime Epizod #33 (II seria)
Manga Rozdział #63
Głos aktora Japońskiego Kazuya Nakai

Miles - Major Miles to członek amestryjskich sił militarnych, w czasie i przed serią stacjonujący w forcie Briggs i będący jednym z najbliższych współpracowników generał Armstrong. Jako człowiek obowiązkowy i inteligentny, zyskał sobie zaufanie pani generał.

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

Mimo że Miles ma rozważne i chłodne spojrzenie na świat, nie jest bez serca - bardzo podziwia swoją królową, jego podwładni to jego słaba strona i marzy o tym, żeby w bliskiej przyszłości wszyscy mieszkańcy Amestris, łącznie z Ishvalczykami, byli w stanie współpracować.

HistoriaEdytuj

Został przypisany do kwatery w Briggs w 1908, krótko przed wydaniem rozkazu numer 3066. Dzięki przebywaniu w forcie cudem uniknął czystki przeprowadzonej podczas trwania wojny w Ishvalu, ale i tak ukrywa swoje czerwone oczy - znak rozpoznawczy Ishvalczyków - pod ciemnymi okularami. Zapytawszy niegdyś generał Armstrong, czemu go nie odesłała, usłyszał, że ona uważa rasizm na polu bitwy za zbędny, oraz że jako czystej krwi Amestryjka potrzebuje kogoś o takim punkcie widzenia, jak on.

FabułaEdytuj

Anime i Manga 2003Edytuj

Anime i Manga 2009Edytuj

UmiejętnościEdytuj

FilmyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Miles nie jest czystej krwi Ishvalczykiem - jego dziadek takim był, przez co Miles wygląda jak rodowity Ishvalczyk. Tak naprawdę rodzice oraz babcia Milesa pochodzili z różnych grup etnicznych, podobnie jak jego żona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki