FANDOM

May Chang

May

Płeć Kobieta Kobieta
Ranga 17sta księżniczka Xing
Miejsce urodzenia Xing
Wiek 12 lat
Rodzina Cesarz Xing (ojciec)
Lin Yao (przyrodni brat)
Przynależność Xing
Gatunek Człowiek
Broń Kunai'e
Cel Zdobyć Kamień Filozoficzny
Zostać cesarzem Xing
Anime Epizod#15(2009)
Manga Rozdział 32
Głos aktora Japońskiego Mai Goto

May Chang - Siedemnasta księżniczka Xing, królewska konkubina reprezentująca klan Chang.

WyglądEdytuj

Jest niska, ma długie, czarne włosy zaplecione w warkoczyki oraz duże ciemne oczy.

OsobowośćEdytuj

May Chang potrafi być zarówno całkiem dojrzała i "badass", jak i robić za niedojrzałą fangirl. Trudno jednoznacznie określić, do czego jej bliżej.

RelacjeEdytuj

HistoriaEdytuj

May otrzymała za zadanie znaleźć sposób na nieśmiertelność, żeby z pomocą cesarza pozwolić klanowi Chang wyjść z nędzy, w której się znalazł. Wyćwiczona w danchemii, wyruszyła do stolicy alchemii - Amestris - w poszukiwaniu legendarnego kamienia filozoficznego. Pierwszym miastem do którego dotarła było Youswell - już tam dała pokaz swoich umiejętności, ratując górników z zawalonej kopalni. Kiedy jeden z nich mówi jej, że już drugi raz uratował go alchemik, a pierwszym był Edward Elric - "młody geniusz alchemii o złotych oczach i włosach" - May Chang zostaje zauroczona wyobrażeniem, które staje jej przed oczami (którą od rzeczywistości różni parę rzeczy, np. wzrost i mimika...), postanawia znaleźć owego młodego geniusza. W drodze do centrali (mijając się z Edem na peronie w Resembool...), May spotyka Scara i Yokiego i dołącza do nich dowiadując się, że Scar również szuka Stalowego Alchemika. Dziewczyna szybko rozpoznaje we wzorach na ramieniu Scara wzory danchemiczne.

FabułaEdytuj

Anime i Manga 2003Edytuj

Anime i Manga 2009Edytuj

UmiejętnościEdytuj

May posługuje się alkahestią.
Fvfgb

Alkahestia May

FilmyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • May przez cały czas towarzyszy mała panda imieniem Xiao May.
  • May w języku chińskim oznacza "Piękna". Ponadto May May oznacza "Siostrzyczkę". Chang jest typowym chińskim nazwiskiem.
  • Pierwszy raz pojawiła się Youswell, ale w anime 2009 wycięli tą scenę.
  • Prawdopodobnie na końcu anime z 2009 roku wyszła za mąż za Alphonsa Elrica.
Shao may

Shao May

Więcej z Fandomu

Losowa wiki