FANDOM

Lust

Lust

Przynależność Ojciec
Envy

Gluttony
Dante

Miejsce utworzenia Ishval
Wiek 250 lat
Twórca Ojciec
Gatunek Homunculus
Zawód Wysłanniczka Ojca
Umiejętność Może wszystko przeciąć
Broń Wszechmocna Włócznia
Cel Stworzyć chaos i
zniszczenie (2009)
Stać się człowiekiem (2003)
Anime Epizod#1 (2003)

Epizod#1 (2009)

Manga Rozdział #2
Głos aktora Angielskiego Laura Bailey
Głos aktora Japońskiego Yuko Sato (2003 anime)

Kikuko Inoue (2009)

Lust (ラスト, Rasuto) czyli żądza jest pierwszym Homunculusem, jakiego widzimy w Fullmetal Alchemist oraz pierwszym, który zostaje zabity. Jest nazywana "Wszechmocną Włócznią" ze względu na jej umiejętności. Jest jedyną kobietą w swojej "rodzinie" (Fullmetal Alchemist: Brotherhood).

WyglądEdytuj

Lust jest atrakcyjną kobietą o długich, czarnych, kręconych włosach. Ubiera się zazwyczaj w długą sukienkę bez ramiączek z dość dużym dekoltem oraz rękawiczki sięgające prawie do ramion. Znamię Uroborosa ma na klatce piersiowej nad piersiami.

CharakterEdytuj

Choć jej imię oznacza żądzę, ona sama nie wydaje się pożądać innych. Jest raczej obiektem pożądania wśród mężczyzn. Dzięki temu oraz swojej nieprzeciętnej inteligencji może ona z łatwością manipulować ludźmi. Nakłania ich do współpracy lub "usuwa" gdy już nie są potrzebni. Wydaje się mieć dobre stosunki z resztą "rodzeństwa". Świadczy o tym ich chęć zemsty na Mustangu, który pozbawił ją życia. Lust gardzi ludźmi, uważając ich za słabych, przewidywalnych i głupich. Pierwsza nazwała Homunculusy nadludźmi, kolejnym stadium ewolucji człowieka. Jest wyraźnie dumna z bycia Homunculusem.

W serii niekanonicznej(2003) jej charakter jest zgoła inny. Nie jest dumna z tego, że jest homunculusem, jej celem jest za pomocą kamienia filozoficznego stać się człowiekiem. Powstała z ludzkiej transmutacji zmarłej ukochanej brata Scar'a, wspomnienia związane z życiem tej kobiety ją prześladują. Między nią, a pewnym wiejskim lekarzem rodzi się wątek miłosny, Lust jednak z czasem go zabija.

Powoli zdając sobie sprawę, że Dante wykorzystuje swoje twory w celu przeniesienia swojej duszy, przyłącza się do braci Elric pomagając im w walce ze Sloth(2003).

Zostaje jednak pokonana przez Wrath'a, który wykorzystuje jej słabość,naszyjnik należący do kobiety, którą niegdyś była. Ginie dobita przez chłopca.

Umiejętności Edytuj

Jest nazywana "Wszechmocną Włócznią" z powodu swoich umiejętności. Potrafi ona zamieniać swoje paznokcie w ostre wydłużające się szpikulce, które są w stanie przebić nawet najtwardsze materiały.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki