FANDOM

Lan Fan

RanFan

Płeć Kobieta Kobieta
Miejsce urodzenia Xing
Wiek ok. 15 lat
Rodzina Fu (dziadek)
Przynależność Xing
Lin Yao
Gatunek Człowiek
Zawód Ochroniarz księcia
Umiejętność Zdolność wyczuwania aury
Broń Kunaie
Cel Ochrona księcia
Anime Epizod#15 (2009)
Manga Rozdział#32
Głos aktora Japońskiego Nana Mizuki

Lan Fan - Pochodzi z Xing. Ona i jej dziadek Fu są z rodziny, która od pokoleń służy rodowi Yao, stąd są zobowiązani do ochrony księcia Linga.

WyglądEdytuj

Ma długie, kruczoczarne włosy i lekko skośne oczy które są czarne jak węgiel, jest szczupła i niewysoka, czyli podsumowując ładna i zgrabna. Jednak najczęściej nosi specyficzną biało-czerwono-czarną maskę ze znakiem Yin na czole (Fu ma drugą część znaku – Yang) i związane włosy, przez co wygląda dość niekobieco.
Automail

Auto Mail Lan Fan

OsobowośćEdytuj

RelacjeEdytuj

HistoriaEdytuj

461px-LanFan masked

Maska Lan Fan

Lan Fan poznajemy jako wschodniego wojownika reagującego na książęce pstryknięcie palcami. Innymi słowy, kiedy Ling ujawnia swoje prawdziwe cele przez braćmi Elric, ci odmawiają mu pomocy i odchodzą, wtedy Ling otwiera oczy, uśmiecha się szeroko i…. do akcji wkracza ochrona. Ed szybko przekonuje się, że atakowanie Lan Fan to marny pomysł. Jednak po krótkiej konfrontacji, w której niszczy jej kamuflaż i odkrywa, że walczy z dziewczyną (!), Stalowy odnajduje jej słaby punkt (obraża księcia), wyprowadza ją z równowagi, ona odbezpiecza granat, Ed zmusza szare komórki do pracy i wymyśla bezbłędny podstęp, w wyniku którego wschodniaczka zostaje złapana. Po niebanalnej dywersji Linga, Lan Fan i Fu uciekają. Już kilka minut później Xingczycy i bracia alchemicy „wpadają na siebie” ponownie u Garfiela. Owocem tego spotkania jest wspólny wypad do Centrali. Tam grupa ze wschodu rozprasza się, ponieważ Ling zostaje zatrzymany przez żołnierzy. Później razem z Barrym Rzeźnikiem ucieka z więzienia i wzywa do siebie Lan Fan i Fu przez znaki dymne. Znowu się rozdzielają, gdyż Fu eskortuje Marię Ross do Xing. Z tym podziałem cała odpowiedzialność za księcia spada na Lan Fan.

FabułaEdytuj

Anime i Manga 2003Edytuj

Anime i Manga 2009Edytuj

UmiejętnościEdytuj

FilmyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki