FANDOM

King Bradley - naczelnik sił zbrojnych Ametris oraz sztuczny człowiek, Gniew. Jest najmłodszym ze wszystkich Homuculusów. Jego przybranym synem jest Selim Bradley (znany również jako Pycha w anime z 2009 oraz mandze).

Historia Edytuj

Wygląd Edytuj

Bradley jest kilkudziesięcioletnim mężczyzną. Mimo swojego wieku jest dobrze umięśniony. Ma krótkie czarne włosy zaczesane do tyłu. Nosi opaskę na lewe oko, na którym ma tatuaż Uroborosa. Chodzi ubrany w standardowy mundur żołnierzy Ametris.

Charakter Edytuj

Mimo tego, iż jest Gniewem, King prawie wcale nie okazuje gniewu. Niezależnie od sytuacji jest spokojny i opanowany. Te cechy przyniosły mu nienaganną opinię i szanowanie wśród mieszkańców Ametris. Często się uśmiecha, jest miły i dba o swoją rodzinę choć nienawidzi ludzi za to że potrafią się zmienić w sytuacji bez wyjścia.

Fabuła Edytuj

Umiejętności Edytuj

King Bradley jest niekwestionowanym mistrzem szermierki. Pomimo swojego słusznego wieku zachował niesamowitą sprawność fizyczną. Jest niezwykle szybki i wytrzymały, potrafi w biegu odbijać lecące w niego pociski swoją szpadą. W pojedynkę pokonał cały oddział żołnierzy z Briggs, a także stanął do walki z Żądzą. Podczas ucieczki z wysadzanego pociągu przeskakiwał w locie na odłamki pociągu jak i mostu, aby ochronić się przed upadkiem.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie zniknął tak jak reszta sztucznych ludzi, w dość szybkim tempie zestarzał się i umarł jak Van Hohenheim.
  • W serii z roku 2003 pseudonim Bradley'a to Pycha
  • Bradley i pozostała 12-tka ludzi podczas nauki na naczelnika sił zbrojnych, zostali porzuceni przez swoje rodziny

Nawigacja Edytuj