FANDOM

Dante

Dante.jpg

Płeć Kobieta.png Kobieta
Wiek ok. 450 lat
Rodzina Envy (syn)
Van Hohenheim (prawdopodobnie były mąż)
Gatunek Człowiek
Zawód Alchemik
Cel Żyć wiecznie oraz szukać ludzi którzy stworzyliby dla niej Kamień Filozoficzny.
Wyjątkowa cecha Nie potrzebuje kręgów do transmutacji
Potrafi nadać "kształt" oraz wyjątkowe cechy homunculusom.
Anime Epizod 32 (2003)
Manga
Głos aktora Japońskiego Sugiyama Kazuko (2003), Kakazu Yumi (Dante-Lyra, 2003)

Dante (ダンテ) - Główna antagonista serii roku 2003. Dawna mentorka Izumi Curtis, "Matka" homunculusów oraz dawna miłość Hohenheim'a.

WyglądEdytuj

Młoda dante.jpg

Młoda Dante w swoim oryginalnym ciele.

OsobowośćEdytuj

Będąc staruszką daje się poznać jako osoba miła, życzliwa, której celem jest stosowanie alchemii by pomagać ludziom.

Gdy pokazuje jaka jest naprawdę, ukazuje się jej prawdziwe oblicze. Gardzi ludźmi uważając ich jedynie za towar potrzebny do stworzenia kamienia filozoficznego, dzięki któremu przeniesie swoją duszę do innego ciała. Jest bezwzględna w dążeniu do celu i nie cofnie się przed niczym by go osiągnąć.

HistoriaEdytuj

Urodziła się ok.400 lata temu, była żoną Hohenheim'a. Razem udało im się stworzyć kamień filozoficzny, czego Hohenheim omal nie przypłacił życiem. Dante udaje się jednak za pomocą kamienia, przenieść duszę ukochanego do innego ciała.Odtąd regularnie przenoszą swoje dusze, dożywając do czasów, w których toczy się akcja anime. Konsekwencją takiego trybu życia jest to, że im częściej przenosi się duszę, tym szybciej psuje się ciało.

Celem Dante staje się tworzenie kamieni filozoficznych, aby przenosić swojego ducha.

Umiejętności Edytuj

Jest biegła w sztuce alchemii, opanowała umiejętność przenoszenia dusz za pomocą kamienia filozoficznego.

Ciekawostki Edytuj

  • Występuje tylko w serii roku 2003.
  • W jej oryginalnej postaci nie widać całości oczu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki