FANDOM

Alex Louis Armstrong - Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i niepowtarzalnych postaci w świecie Fullmetal Alchemist. Major jest człowiekiem wielu talentów, które otrzymał w spadku wraz z arystokratyczną krwią. Umie malować i rzeźbić, co jak powtarza, jest tradycją przekazywaną u niego w rodzinie z pokolenia na pokolenie. Jego artystyczne zdolności ujawniają się w czasie wykorzystywania alchemii, gdyż najczęściej napotkane przedmioty przekształca we własne popiersia (ku złości i konsternacji przeciwników).

WyglądEdytuj

Mierzy około dwóch metrów wzrostu, a w barach osiąga szerokość stołu. Dodatkowym uzupełnieniem tej potężnej aparycji są ogromne ilości mięśni, kwadratowa szczęka z charakterystycznym wąsem i jeden niewielki loczek opadający na czoło. No i oczywiście nieodłączne gwiazdki, które towarzyszą majorowi w chwilach uniesienia.

OsobowośćEdytuj

Mimo tak groźnej postury Alex Louis Armstrong jest człowiekiem o gołębim sercu, gotowym nieść pomoc w każdej sytuacji i łatwo wzruszający się nieszczęściem innych. Szlachetny i nad wyraz dobroduszny wielokrotnie udzielał pomocy braciom Elric, czy to przy transportowaniu uszkodzonego Ala, czy choćby przy poszukiwaniu doktora Marcoha. Często też okazuje swoją sympatię dla braci wylewnymi uściskami, okraszonymi ckliwą gadką.

HistoriaEdytuj

FabułaEdytuj

Anime i Manga 2003Edytuj

Anime i Manga 2009Edytuj

UmiejętnościEdytuj

Alex Louis Armstrong jak sam mówi, że jego alchemia to sztuka rodziny Armstrongów przekazywana z pokolenia na pokolenie i polega na połączeniu siły fizycznej i sztuki alchemii czyli innymi słowami ciało i umysł w jednym.

FilmyEdytuj

Ciekawostki